Shop Forum More Submit  Join Login
:iconviixens:viixens posted a status
is it me or do straight girls act 10x gayer than gay/bi girls? like its probably just me but, straight girls go all out w/ their friends like "my wifeyyy!! <3 <3" taking pictures kissing each others cheeks and shit. sometimes ill see 2 girls in public and i cant tell if theyre straight bffs or a lesbian couple bc of how gay they actin
meanwhile im GAY AS FUCK but if one of my female friends kissed my cheek or started actin like we are dating or whatever id be like "???? why u actin so gay for ????"
then again as i said before its PROBABLY just me & everyone is different
maybe i just have issues w/ affection or whatever IDK its just that straight girls act SO gay with their friends that sometimes i can't tell if theyre actually straight or not and it throws me off a lot

Devious Comments

:iconfolcs:
folcs Featured By Owner Mar 25, 2016  Hobbyist General Artist

>act gay
Reply
:iconteliom:
teliom Featured By Owner Mar 25, 2016
TRUE IM FKIN DYING LAUGHING RN THO
Reply
:iconquietkill:
quietkill Featured By Owner Mar 25, 2016  Student General Artist
SAME
And I hate it so much Omfg

It's like why people don't take my relationship seriously ?? It's totally gross like I wouldn't act like that with any of my friends
Reply
:iconastrosnot:
astrosnot Featured By Owner Mar 24, 2016
honestly I call all my friends like wife and stuff and
at this point I don't even know what I am but I doubt its straight
like I just. rubs temples. I get u but I also get things r a lil gay nowadays
Reply
:iconr0cketlaunchers:
R0CKETLAUNCHERS Featured By Owner Mar 24, 2016
that's what i've been noticing, too, here at my school-
callin each other "boo" n all that
Reply
:iconviixens:
viixens Featured By Owner Mar 24, 2016
its probably just bc i was stalking annoying str8 white girls from my old school
and i just noticed that all of them had at least ONE picture of them kissing their best friends cheek or something
and i guess thats kinda normal to them but to me, A Gay, it has me questioning shit idk ok
Reply
:iconviixens:
viixens Featured By Owner Mar 24, 2016
AND IM NOT SAYING THAT ALL STRAIGHT WHITE GIRLS ARE ANNOYING ETC. ETC. its just 90% of them from my old school are all the same tbh
Reply
Add a Comment: